Išankstinio apmokėjimo paslaugos LABAS paslaugų teikimo taisyklės
Galioja nuo 2025 06 13
UAB „Bitė Lietuva“ (toliau − „Bitė“) teikia viešųjų elektroninių ryšių paslaugas (toliau − paslaugas) „LABAS“ vartotojui žemiau išdėstytose „LABAS“ paslaugų teikimo taisyklėse (toliau — Taisyklės) numatytomis sąlygomis ir tvarka:
1. Paslaugos teikėjas — UAB „Bitė Lietuva“, Žemaitės g. 15, LT-03504 Vilnius, Lietuva. Įmonės kodas 301673440; PVM mokėtojo kodas LT100003983110.
2. Išsami informacija apie visas paslaugas, kuriomis gali pasinaudoti LABAS vartotojas, pateikiama LABAS tinklalapyje adresu www.labas.lt arba paskambinus į LABAS klientų aptarnavimo skyrių.
3. Paslaugų teikimo sutartis tarp „Bitės“ ir LABAS vartotojo laikoma sudaryta nuo SIM kortelės (pakuotės) su LABAS paslauga aktyvavimo momento. SIM kortelė (pakuotė) su LABAS paslauga aktyvuojama patvirtinus būsimo LABAS vartotojo tapatybę ir užregistravus telefono numerį. LABAS vartotojo tapatybė gali būti nustatyta nuotoliniu būdu LABAS interneto svetainėje, naudojant LABAS numatytus identifikavimosi būdus, arba atvykus į vieną iš „Bitės“ salonų. Jaunesni nei 14 metų būsimi LABAS vartotojai patvirtinti savo tapatybę ir užregistruoti telefono numerį gali kartu su savo teisėtu atstovu atvykę į bet kurį „Bitės“ saloną. Tuo atveju, jei vartotojas pateikė netikslius ir/ ar neteisingus duomenis, „Bitė“ pasilieka teisę neteikti LABAS paslaugų - iškart, iš anksto neįspėjusi apriboti arba visiškai nutraukti LABAS paslaugos teikimą negrąžinant už LABAS pakuotę ir/ ar paslaugą sumokėtos kainos.
4. Įsigytos, bet neaktyvuotos LABAS kortelės galiojimo laikas ribotas. LABAS SIM kortelė (pakuotė) privalo būti aktyvuota (t. y. patvirtinta būsimo LABAS vartotojo tapatybė ir užregistruotas telefono numeris kaip numatyta šiose LABAS taisyklėse) per 90 dienų nuo SIM kortelės įsidėjimo į įrenginį ir SMS apie aktyvavimo veiksmus gavimo momento, bet ne vėliau kaip iki datos, nurodytos ant pakuotės. Neaktyvavus LABAS SIM kortelės (pakuotės) per nurodytą laiką „Bitė“ pasilieka teisę paslaugų neteikti. Pinigai už tokią pakuotę nėra grąžinami.
5. Jei paslauga neveikia, vartotojas gali kreiptis į LABAS klientų aptarnavimo skyrių telefonu arba į artimiausią „Bitės“ saloną, kur pateikus kortelės įsigijimą liudijantį kvitą kortelė bus pakeista veikiančia.
6. Paslaugos teikiamos ir apmokestinamos pagal kainas ir tarifus, nurodytus LABAS tinklalapyje, jei ant įsigytos LABAS pakuotės nenurodyta kitaip.
7. LABAS kortelės sąskaita galioja 3 mėnesius (90 d.) nuo kortelės aktyvavimo momento arba nuo LABAS kortelės sąskaitos paskutinio papildymo ne mažesne nei 3 eurų suma. Sąskaitai esant aktyviai, galima naudotis visomis LABAS paslaugomis: skambinti arba priimti skambučius, siųsti arba gauti SMS, naudotis mobiliuoju internetu ir t. t. LABAS vartotojas įsipareigoja naudotis paslaugomis šiose Taisyklėse ir (arba) LABAS pakuotėje numatyta tvarka. Nepapildžius LABAS sąskaitos kaip nurodyta aukščiau, po 3 mėnesių (90 d.) galima skambinti tik nemokamais pagalbos tarnybų numeriais ir tik priimti skambučius ir SMS. Nepapildžius LABAS sąskaitos kaip nurodyta aukščiau ilgiau kaip 4 mėnesius (120 d.) LABAS numeris bus užblokuotas, taps negaliojantis ir bus panaikintas. Nebegaliojantis LABAS numeris LABAS vartotojui neatkuriamas ir pakartotinai nepriskiriamas.
8. Nepriklausomai nuo papildymų skaičiaus ir dažnumo, LABAS kortelės sąskaitos galiojimo laikas negali būti ilgesnis kaip 3 mėnesiai (90 d.), skaičiuojant terminą nuo paskutiniojo LABAS kortelės sąskaitos papildymo ne mažesne nei 3 eurų suma. LABAS numerio galiojimo laikas negali būti ilgesnis nei 4 mėnesiai (120 d.), terminą skaičiuojant nuo paskutiniojo sąskaitos papildymo ne mažesne nei 3 eurų suma.
9. „Bitė“ užtikrina, kad teikiamų paslaugų kokybė atitiks Lietuvos Respublikos teisės aktuose tokioms paslaugoms nustatytus reikalavimus. „Bitė“ neatsako už paslaugų kokybę, jei LABAS vartotojas naudojasi telefono aparatais, neatitinkančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytų reikalavimų, techniškai nepalaikančiais paslaugų, kurias įsigijo LABAS vartotojas, dėl techninių ar kitų priežasčių (gedimų ir pan.) trukdančiais pasinaudoti vartotojo įsigytomis LABAS paslaugomis, taip pat neteisėtai įsigytais mobiliaisiais telefono aparatais arba su pakeistu identifikacijos kodu. „Bitė“ turi teisę apriboti paslaugų teikimą, jei LABAS vartotojas naudojasi telefono aparatais, neatitinkančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytų reikalavimų, taip pat jeigu LABAS vartotojo mobilusis telefonas sukelia trikdžius „Bitės“ ryšio tinkle.
10. „Bitė“ turi teisę vienašališkai keisti standartines LABAS paslaugos teikimo sąlygas, papildomai užsakomų ir standartinių paslaugų kainas ir apmokėjimo tvarką, jeigu keičiasi rinkos sąlygos ar rinką reguliuojantys teisės aktai, taip pat kitais objektyviais pagrindais, apie kainų ir (ar) įkainių sumažinimą pranešusi LABAS vartotojams iš anksto, o apie LABAS paslaugos teikimo sąlygų pasikeitimą, standartinių kainų ir (ar) įkainių padidinimą ne vėliau kaip likus 30 (trisdešimčiai) dienų iki pakeitimo dienos trumpąja žinute (SMS) ir (arba) pateikusi tokią informaciją LABAS tinklapyje www.labas.lt.
11. Jei LABAS vartotojas mano, kad jo teisės pažeistos, jis gali kreiptis į LABAS klientų aptarnavimo skyrių telefonu arba raštu.
12. Išankstinio mokėjimo paslauga LABAS skirta asmeniniam naudojimui, todėl nesąžiningais laikytini visi skambučiai ir trumposios žinutės (SMS), kurių tikslas nėra bendravimas tarp žmonių. Nesąžiningu naudojimusi laikomas ir nepagrįstai didelio SMS ir skambučių srauto siuntimas arba priėmimas, iš esmės neatitinkantis įprasto vidutinio mūsų kliento vartojimo įpročių ir nepanašus į racionalų naudojimąsi paslaugomis asmeninėms reikmėms. „Bitė“, pastebėjusi, kad LABAS vartotojas naudojasi išankstinio mokėjimo paslauga ne pagal paskirtį arba pažeisdamas Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus, taip pat gavusi kitų klientų nusiskundimų dėl LABAS vartotojo veiksmų, pasilieka teisę apriboti paslaugų tokiam LABAS vartotojui teikimą, taip pat reikalauti padarytų nuostolių atlyginimo. Šis naudojimosi paslaugomis pažeidimas laikomas esminiu. Išsamias LABAS sąžiningo naudojimosi paslaugomis taisykles rasite čia.
Punkto redakcija nuo 2025 07 12: Išankstinio mokėjimo paslauga LABAS skirta asmeniniam naudojimui, todėl nesąžiningais laikytini visi skambučiai ir trumposios žinutės (SMS), kurių tikslas nėra bendravimas tarp žmonių. Nesąžiningu naudojimusi laikomas ir nepagrįstai didelio SMS ir skambučių srauto siuntimas arba priėmimas, iš esmės neatitinkantis įprasto vidutinio mūsų kliento vartojimo įpročių ir nepanašus į racionalų naudojimąsi paslaugomis asmeninėms reikmėms. „Bitė“, pastebėjusi, kad LABAS vartotojas naudojasi išankstinio mokėjimo paslauga ne pagal paskirtį arba pažeisdamas Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus, taip pat gavusi kitų klientų nusiskundimų dėl LABAS vartotojo veiksmų, pasilieka teisę apriboti paslaugų tokiam LABAS vartotojui teikimą, taip pat reikalauti padarytų nuostolių atlyginimo. Šis naudojimosi paslaugomis pažeidimas laikomas esminiu. Išsamias LABAS sąžiningo naudojimosi paslaugomis taisykles rasite čia. Vieno LABAS vartotojo vardu vienu metu aktyvių LABAS SIM kortelių skaičius negali viršyti 50.
13. Jei dėl „Bitė“ kaltės vartotojas negalėjo naudotis LABAS paslaugomis arba jos buvo apmokestintos klaidingai, „Bitė“ įsipareigoja vartotojui suteikti paslaugas, kuriomis jis negalėjo naudotis, pratęsti paslaugų teikimo terminą, o nesant galimybės to padaryti arba klaidingo apmokestinimo atveju − kompensuoti atitinkamą pinigų sumą pervesdama ją į LABAS sąskaitą. Informacija apie LABAS vartotojui suteiktas paslaugas ir vartotojo atliktus sąskaitų papildymus saugoma ne ilgiau nei 6 mėnesius nuo įvykio datos, todėl pretenzijos dėl suteiktų paslaugų ir atliktų mokėjimų priimamos ne vėliau nei praėjus 6 mėnesiams nuo paskutinio pokalbio, SMS arba paslaugų blokavimo.
14. „Bitė“ neatsako už LABAS vartotojų patirtą žalą, jeigu ne dėl „Bitės“ kaltės LABAS papildymo saugos kodai ir papildymo kvito numeriai buvo atskleisti ar tapo žinomi tretiesiems asmenims arba jei tretieji asmenys įgijo galimybę naudotis vartotojo LABAS paslaugomis. Vartotojas pats atsakingas už savo telefono aparato ir jo papildymo saugos kodų, prisijungimo prie LABAS paskyros duomenų, papildymo kvito numerių ar kitos LABAS paslaugų informacijos, suteikiančios galimybę naudotis vartotojo turima LABAS paslauga, saugumą ir neatskleidimą tretiesiems asmenims.
15. Pametus LABAS kortelę ar jai sugedus, artimiausiame „Bitės“ salone kortelės savininkas gali įsigyti jos dublikatą. Užsakytos paslaugos arba akcijos, sąskaitos likutis ir visa pateikta informacija persikelia į naująją kortelę. Kortelės dublikatas išduodamas „Bitės“ nustatyta tvarka. Už dublikato išdavimą gali būti imamas papildomas mokestis.
16. Sumas, kuriomis LABAS vartotojas papildo LABAS sąskaitą, arba sumas, kuriomis papildoma LABAS vartotojo LABAS sąskaita (pvz., kompensacijos, mobiliosios perlaidos papildymai, gauti iš LABAS ir „Bitės“ vartotojų, ir kt.), sukauptą premiją už skambučius, priimtus iš kito Lietuvos tinklo, bei kitas premijas, kurios buvo gautos LABAS ar partnerių vykdomų akcijų metu, galima išnaudoti tik LABAS paslaugoms. Šios sukauptos sumos į grynuosius pinigus nekeičiamos. LABAS vartotojui nustojus naudotis LABAS teikiamomis paslaugomis, įskaitant atvejus, kai LABAS vartotojas perkelia savo numerį į kito operatoriaus tinklą arba keičia apmokėjimo už paslaugas būdą, LABAS sąskaitos likutis LABAS vartotojui grąžinamas per 14 (keturiolika) dienų nuo LABAS vartotojo tinkamai užpildyto ir pasirašyto prašymo pateikimo „Bitei“ dienos. LABAS vartotojas prašymą gali pateikti elektroniniu paštu bendraukime@bite.lt arba atvykus į bet kurį „Bitės“ saloną. Prašymo formą rasite čia. Prašymą teikiant elektroniniu paštu, būtina jį pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu. Už prašymo vykdymą taikomas administracinis mokestis, kurio dydis ir taikymo tvarka skelbiami čia.
17. „Bitė“ turi teisę anuliuoti sukauptą premiją tais atvejais, kai LABAS vartotojas piktnaudžiauja naudodamasis ja padidinto tarifo paslaugoms ar kitokiais pasipelnymo arba komerciniais tikslais. Premija gali būti anuliuota ir tais atvejais, jei ji buvo sukaupta, kai naudojimasis paslaugomis akivaizdžiai nėra susijęs su asmeniniais kliento poreikiais ryšio paslaugoms gauti ir (arba) itin skiriasi nuo vidutinio „Bitė“ išankstinio mokėjimo paslaugų LABAS vartotojo vartojimo įpročių.
18. Vartotojas savo sąskaitoje vienu metu negali turėti daugiau nei 1 000 €, esant didesniam sąskaitos likučiui, sąskaitos papildymas gali būti apribotas.
19. Informacija apie Taisyklių pasikeitimą LABAS vartotojui pateikiama internetiniame tinklalapyje www.labas.lt.
20. LABAS garantuoja sklandų paslaugų teikimą 95 %. Tai reiškia, kad per mėnesį užtikrintai naudotis LABAS paslaugomis galima 95 % viso laiko. Techninės profilaktikos į likusius procentus neįskaičiuojamos. Visi paslaugų teikimo sutrikimai „Bitės“ tinkle šalinami per vieną darbo dieną, kai tik gaunamas pranešimas apie gedimą.
21. LABAS vartotojų asmens duomenis „Bitė“ tvarko paslaugų teikimo tikslu. „Bitė“ teikdama paslaugas LABAS vartotojams gali rinkti ir tvarkyti šių kategorijų asmens duomenis: (1) pagrindinius Jūsų duomenis: vardą, pavardę, asmens kodą, dokumento tipą ir (ar) kitus duomenis, reikalingus LABAS vartotojo tapatybei nustatyti (2) LABAS telefono numerį ir (ar) kitus duomenis reikalingus užsakomų paslaugų teikimui ir (ar) administravimui; (3) paslaugų naudojimo duomenis: informaciją apie užsakytas / naudojamas paslaugas, apsisprendimą dėl tiesioginės rinkodaros, LABAS sąskaitos papildymo duomenis ir pan.; (4) srauto ir susijusius duomenis, kurie generuojami automatiškai Jums naudojantis elektroninių ryšių priemonėmis; (5) komunikacijos dėl LABAS paslaugų naudojimo duomenis. Plačiau apie „Bitės“ klientų duomenų tvarkymo sąlygas ir duomenų subjektų teises bei jų įgyvendinimo tvarką pateikiama „Bitės“ privatumo politikoje, su kuria galima susipažinti čia. Duomenų tvarkymo klausimais galite kreiptis į „Bitės“ duomenų apsaugos pareigūną el. paštu duomenu.apsauga@bite.lt.
22. „Bitė“ turi teisėtą interesą vykdyti savo paties panašių prekių ar paslaugų rinkodarą, pagal LR Elektroninių ryšių įstatymo 69 str. 2 p.. Todėl, Jūsų naudojamu LABAS telefono numeriu ir (ar) pateiktu el. pašto adresu, gali Jums siųsti tiesioginės rinkodaros pranešimus susijusius su siūlomomis LABAS prekėmis ir (ar) paslaugomis. Nepaisant to, Jūs galite šių pranešimų atsisakyti: paskambinę telefonu 1541; savitarnoje mano.labas.lt; arba sekant „atsisakymo“ instrukcijas gautoje trumpojoje žinutėje (SMS) ar el. laiške.
23. Jei „Bitė“ negali identifikuoti LABAS vartotojo, išsami skambučių ataskaita ir kita su asmens duomenimis susijusi informacija asmeniui nėra teikiama. LABAS vartotojas gali atlikti identifikaciją registruodamasis www.labas.lt.
„Mano LABAS“ savitarnos naudojimo taisyklės
1. Taisyklėse vartojamos sąvokos
1.1. BITĖ – UAB „BITĖ Lietuva“.
1.2. LABAS paslaugos – BITĖS teikiamos išankstinio apmokėjimo elektroninio ryšio paslaugos.
1.3. „Mano LABAS“ – LABAS savitarnos svetainė mano.labas.lt ir (arba) „Mano LABAS“ mobilioji aplikacija.
1.4. Vartotojas – asmuo, naudojantis LABAS paslaugas ir (ar) „Mano LABAS“.
1.5. El. paštas – Vartotojo pasirinktas el. pašto adresas, kurį Vartotojas naudoja registracijai ir prisijungimui prie „Mano LABAS“ paskyros.
1.6. Telefono numeris – telefono ryšio numeris, kuriuo naudojasi Vartotojas LABAS paslaugoms gauti ir (ar) užsiregistruoti bei prisijungti prie „Mano LABAS“ paskyros.
1.7. Slaptažodis – Vartotojo pasirenkamas raidžių, skaičių ir simbolių derinys, naudojamas prisijungti prie „Mano LABAS“ paskyros.
1.8. „Mano LABAS“ paskyra – Vartotojo sukurta asmeninė Vartotojo paskyra savitarnos svetainėje ir aplikacijoje „Mano LABAS“.
1.9. Šių taisyklių tikslas yra informuoti Vartotoją apie „Mano LABAS“ paskyros registracijos procesą ir naudojimo sąlygas. Šios taisyklės yra privalomos visiems „Mano LABAS“ Vartotojams.
1.10. Tiesioginiai pranešimai (angl. k. - push notifications) - yra „Mano LABAS“ mobiliosios aplikacijos funkcionalumas, kuris leidžia gauti informacinius ir / ar reklaminius pranešimus, tiesiogiai į įrenginį.
2. Registracija „Mano LABAS“
2.1. „Mano LABAS“ registracija vyksta naudojant El. paštą. Vartotojas turi nurodyti El. paštą bei Slaptažodį. BITĖ El. paštu Vartotojui atsiunčia aktyvavimo nuorodą, kurią reikia patvirtinti. Su tuo pačiu el. pašto adresu „Mano LABAS“ galima užsiregistruoti tik vieną kartą.
2.2. Vartotojai, anksčiau užsiregistravę „Mano LABAS“ naudodamiesi ne El. paštu, bet Telefono numeriu, privalo persiregistruoti su El. paštu. Nepersiregistravus su El. paštu, „Mano LABAS“ Vartotojui nebus prieinama.
2.3. Registruodamasis Vartotojas privalo susipažinti su šiomis taisyklėmis. Sutikdamas su šiomis taisyklėms, Vartotojas patvirtina, kad su jomis susipažino.
3. Bendrosios nuostatos
3.1. „Mano LABAS“ Vartotojas turi prieigą prie:
- informacijos apie LABAS paslaugų papildymus;
- informacijos apie pasirinktus LABAS paslaugų planus, turimus Telefono numerius;
- išsamios ataskaitos apie gautas LABAS paslaugas (užsakytus planus ir kitas paslaugas, sąskaitos papildymus, vietinius skambučius, tarptinklinius skambučius, tarptautinius skambučius, SMS Lietuvoje, tarptinklinio ryšio SMS, tarptautines SMS, internetą Lietuvoje, internetą tarptinkliniu ryšiu ir kitas paslaugas);
- informacijos apie atitinkamu momentu galiojančius pasiūlymus;
- kitos informacijos, kurią BITĖ pateikia Vartotojui.
3.2. „Mano LABAS“ paskyroje Vartotojas turi galimybę apmokėti, valdyti LABAS paslaugas ir atlikti kitus veiksmus.
3.3. „Mano LABAS“ suteikia galimybę Vartotojui patvirtinti savo asmens tapatybę. Patvirtinus savo tapatybę, laikoma, kad visų prie Vartotojo „Mano LABAS“ paskyros priskirtų Telefono numerių savininkas (naudotojas) yra Vartotojas.
3.4. „Mano LABAS“ Vartotojams prieinama 24 valandas per parą, išskyrus tuos atvejus, kai kyla techninių problemų dėl priežasčių, kurių LABAS nekontroliuoja, arba sistemos tobulinimo atvejais.
4. Vartotojo teisės ir pareigos
4.1. Vartotojas turi teisę pakeisti savo „Mano LABAS“ profilyje naudojamą el. Pašto adresą.
4.2. Vartotojas gali kitos „Mano LABAS“ paskyros turėtojui suteikti ribotos prieigos teises prie savo Telefono numerio ir su juo susijusių LABAS paslaugų. Tokios prieigos teisės gali būti suteiktos ne daugiau nei vienai „Mano LABAS“ paskyrai.
4.3. Vartotojas privalo užtikrinti, kad prisijungimo duomenys prie jo asmeninės „Mano LABAS“ paskyros nebūtų prieinami tretiesiems asmenims be leidimo. Vartotojas prisiima visišką atsakomybę už veiksmus, atliekamus „Mano LABAS“ profilyje, pripažindamas juos privalomais, jei pakeitimai atlikti naudojant Vartotojo prisijungimo prie „Mano LABAS“ duomenis. BITĖ neatsako už kilusias pasekmes ir nuostolius, jei Vartotojas perdavė prieigos teises į savo „Mano LABAS“ profilį tretiesiems asmenims.
4.4. Vartotojas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 24 valandas, pranešti BITEI apie neteisėtą trečiųjų asmenų prieigą prie Vartotojo „Mano LABAS“ paskyros ar prisijungimo duomenų, paskambinęs telefonu 1501 arba +370 699 23 230 arba apsilankęs bet kuriame BITĖS salone.
4.5. Vartotojas turi teisę ištrinti savo „Mano LABAS“ paskyrą. Tai galima padaryti per paskyros nustatymus prisijungus prie „Mano LABAS“. „Mano LABAS“ paskyros ištrynimas neatšaukia per „Mano LABAS“ užsakytų LABAS paslaugų.
5. BITĖS teisės ir pareigos
5.1. BITĖ suteikia Vartotojui teisę naudotis „Mano LABAS“ savitarna visą parą, išskyrus 3.4. punkte nurodytais atvejais.
5.2. Asmens duomenų tvarkymas vykdomas vadovaujantis LABAS privatumo politika (plačiau žr. šių taisyklių 6 punktą).
5.3. BITĖ turi teisę vienašališkai, iš anksto nepranešusi, pakeisti šias taisykles, paskelbdama atnaujintas taisykles svetainėje www.labas.lt. Pakeitimai įsigalioja Vartotojams nuo pakeitimų paskelbimo dienos.
5.4. BITĖ turi teisę ištrinti Vartotojo savitarnos profilį, jei Vartotojas pažeidžia šias taisykles arba nenaudoja „Mano LABAS“ profilio (neturi aktyvių Telefono numerių) daugiau nei 30 dienų.
5.5. BITĖ turi teisę vienašališkai, iš anksto neįspėjusi, pakeisti „Mano LABAS“ Vartotojams suteikiamų funkcijų apimtį.
5.6. BITĖ turi teisę nutraukti „Mano LABAS“ veikimą.
6. Asmens duomenų tvarkymas
6.1. Asmens duomenų valdytojas yra UAB „BITĖ Lietuva“, įmonės kodas 110688998, buveinės adresas Žemaitės g. 15, LT-03504 Vilnius, telefono nr. 1501.
6.2. BITĖ Vartotojui gali teikti Tiesioginius pranešimus „Mano LABAS“ mobiliojoje aplikacijoje, jei Vartotojas registracijos „Mano LABAS“ mobiliojoje aplikacijoje registracijos metu ar bet kuriuo metu vėliau programėlės nustatymuose pasirinko gauti šiuos pranešimus. Pasirinkdamas gauti šiuos pranešimus, Vartotojas sutinka, kad „Bitė“ kaip duomenų valdytojas, su Vartotoju susisiektų tiesioginiu pranešimu „Mano LABAS“ mobiliojoje aplikacijoje, siekdama pateikti informacinio pobūdžio pranešimus, taip pat reklaminius savo teikiamų paslaugų ir / ar prekių pasiūlymus ar teirautis Vartotojo nuomonės apie teikiamas paslaugas. Šio sutikimo pagrindu ir sąlygomis BITĖ tiesioginės rinkodaros tikslu tvarkys šiuos Vartotojo asmens duomenis (telefono numeris, el. pašto adresas). Šis sutikimas gauti tiesioginius pranešimus galioja visą laikotarpį, iki kol Vartotojas atšaukia savo sutikimą, pakeisdamas nustatymus aplikacijoje ar atvykęs į Bitės saloną.
6.3. BITĖS vykdomo asmens duomenų tvarkymo sąlygos nurodytos LABAS privatumo politikoje. Politikoje pateikiama informacija apie tai, kaip BITĖ renka, tvarko, kaupia, dalijasi, naikina ir saugo asmens duomenis, tokiu būdu užtikrindama, kad Vartotojo asmens duomenys būtų tvarkomi teisėtai, sąžiningai ir skaidriai.
Paskelbimo data: 2025-02-18